Înapoi la joburi

Telebanker (Agent înrolare online) – Departament Administrare Market Place, Direcția Operațiuni la Distanță

Job: Entry level, Parțial remote

Locație: Bucuresti, Sediul Central (Clădirea Ana Tower)

Program în ture: 09:00-17:00 și 13:00-21:00, cu 1-2 sâmbete lucrate pe lună (09:00-17:00, cu ziua de luni liberă)

Misiunea ta:

  • Să fii un ambasador al produselor și serviciilor CEC Bank și să asiguri activitatea de initiere a relatiei de afaceri din mediul online, fără prezența fizică a clienților în unitățile teritoriale ale Băncii.

Ce vei face în acest rol?

  • Deservești cu promptitudine și profesionalism fiecare client sau potențial client CEC Bank, care accesează serviciul de CEC_IN (magazinul virtual al CEC Bank) în conformitate cu normele și procedurile interne;
  • Gestionezi apelurile video primite din partea clienților/ potențialilor clienți ai Băncii, care accesează diferitele fluxuri de înrolare online;
  • Interacționezi prin metode și acțiuni specifice pentru a oferi o bună experiență clientului Băncii in tot procesul de înrolare la distanță;
  • Vei obtine informații complete și corecte despre clientul/ potențialul client al Băncii (informații personale, informații profesionale, date financiare);
  • Verifici și corectezi, dacă este cazul, datele personale, profesionale și financiare ale clientului/ potențialului client al Băncii;
  • Verifici validitatea datelor personale prin compararea cărtii de identitate cu informațiile oferite de client prin intermediul aplicației de înrolare la distanță;
  • Oferi și explici acordurile de marketing specifice produsului și obții acordul clientului în ceea ce priveste datele personale;
  • Aprobi sau respingi înrolarea clientului prin canalul alternativ de înrolare digitală;
  • Semnezi cu certificat digital calificat Contractul cu clientul pentru emiterea de produse bancare accesibile pe fluxurile online
  • Menții la zi cunostințele profesionale referitoare la produsele și serviciile Băncii;
  • Participi la testarea și implementarea de noi functionalități ale aplicației de înrolare la distanță;
  • Participi la indeplinirea obiectivelor individuale cât și a celor stabilite la nivelul Direcției.

Dacă știi despre tine că ai:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență profesionala (vechime) de minim 6 luni;
  • Experientă în domeniul specific de activitate (constituie un avantaj);
  • Abilități dezvoltate de comunicare, prezentare, relationare; aptitudini de negociere și vânzare;
  • Atitudine profesionistă; orientare către client și business;
  • Acuratețe și spirit de observație;
  • Orientare către actiune, atitudine dinamică; proactivitate; spirit de echipă;
  • Responsabilitate, seriozitate, integritate;
  • Cunostințe de limba engleză;
  • Cunostințe de operare PC.

Vino în echipa CEC Bank! Te așteaptă:

  • O echipă orientată către clienți și un mediu de lucru competitiv;
  • Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe;
  • Colegi deschiși și ambițioși, gata oricând să te ajute.

Aplică acum / Apply now